Palvelimelle yhdistäminen
Avaa konsoli ja syötä ylläpidon antamat palvelimen tiedot esim. ”connect 94.23.30.133:27022; password esimerkki” ja paina enter.
Lisätietoja konsolista löydät täältä.
Palvelimelle yhdistettyäsi valitse se puoli, jossa kirjoitettuna on sinun joukkueesi nimi!
Jos liityit vahingossa väärälle puolelle, niin poistu palvelimelta ja yhdistä uudelleen.
Puukkokierros ja aloituspuolet
Kun koko joukkueesi on yhdistänyt palvelimelle ja jokainen pelaaja on valmiina, niin kirjoittakaa pelin chattiin komento: !ready
Kun olette valmiita niin puukkokierros voi alkaa. Puukkokierroksen voittaja saa päättää aloituspuolen.
Huomioi, että puukkokierroksen aikana pommin asettaminen tai aseiden sekä kranaattien käyttö ei ole sallittua!
Jos näin kuitenkin käy, niin ylläpito ratkaisee tilanteen ilmoituksen saatuaan.
Puukkokierroksen jälkeen voittajajoukkue päättää jääkö nykyiselle puolelle vai vaihdetaanko aloituspuolia komennoilla: !stay (Jää) tai !switch (Vaihto)
Tämän jälkeen molemmat joukkeet ilmoittavat olevansa valmiita komennolla !ready
Puoliajalla molemmat joukkueet ilmoittavat uudelleen olevansa valmiita samalla komennolla eli: !ready
Ottelun pysäyttäminen
Jos ottelu halutaan pysäyttää hetkellisesti esimerkiksi yhteys- tai muiden teknisten ongelmien takia, niin riittää että joukkueesta yksi pelaaja kirjoittaa pelin chattiin komennon: !pause
Tauko saa pisimmillään kestää 10 minuuttia .
Ottelun jatkaminen pysäytys-tilasta
Molemmat tiimit kirjoittavat !unpause
Tämän jälkeen molemmat joukkueet ilmoittavat olevansa valmiita jatkamaan kirjoittamalla komennon: !ready
Ottelut
Otteluiden tulokset ja demot ovat saatavilla täällä.